Khamis, 16 Ogos 2018

#21 | TAHNIAH WINNER 1ST & 2NDpulasminyakGIVEAWAY!!





Assalamualaikum, tahniah kepada pemenang 1st & 2ndpulasminyakGIVEAWAY! Seperti yang saya janjikan, tidak pilih kasih hanya bergantung kepada rezeki. Komen random yang bertuah telah menjadi pemenang bagi kedua-dua giveaway.



Hadiah 1stpulasminyakGIVEAWAY : KINGMA YICAM DUALCHARGER=RM50



Hadiah 2ndpulasminyakGIVEAWAY: SELUAR RIDING KOMINE=RM180



Pemenang sila tinggalkan nombor telefon di komen di bawah video ini. Saya akan hubungi anda ASAP!



Nantikan 3rdpulasminyakGIVEAWAY yang akan diumukan suatu masa nanti.



Terima kasih kepada subcribers, penonton dan penyokong channel saya. Tiada apa yang saya mampu saya balas jasa kalian melainkan dengan #pulasminyakGIVEAWAY! HAR HAR HAR.



Safe ride!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan