Jumaat, 27 Julai 2018

#14 Sale Di Dainese 28/7/2017!!







Esok 28/7/2018 saya akan ride dari Pasir Gudang-Kuala Lumpur dan akan berada di store Dainese Malaysia di Glenmarie Shah Alam pada pukul 11-1 tengah hari.

Dainese ada membuat sale kaw-kaw speacial untuk member only. Jadi sesiapa yang bercadang nak berbelanja di Dainese dengan diskaun yang menarik, saya bersedia meminjamkan member kad saya pada waktu yang saya nyatakan.

Setakat nak bagi pinjam member kad je? Boleh juga kalau beli tak guna member kad. Tapi tak boleh dapat diskaun yang ditawarkan, kena beli dengan harga asal. Untuk dapat member kad korang kena beli total barang Rm2000 ke atas pada normal price dalam single receipt baru automatically dapat member kad yang mana valid untuk 1 tahun.

Saya offer je. Jangan cakap abam tak payung😘

Tengok next share saya.

#dainese #daineselover #daineseitaly #dainesemalaysia #pulasminyak #pulasminyakblogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan